Hvordan Til At Finde Det Perfekte Sted Til Fotos

Er du ikke tilfreds med kvaliteten af dine billeder?

Prøv at bruge forskellige lukkertider og eksperimentere i forskellige scenarier, så du har en idé om, hvad der virker bedst. Fotografering kan du tage et split-sekund øjeblik og til at sløre sammen store tid ved at justere lukkerhastigheden. Ved hjælp af en hurtigere lukkertid kan hjælpe dig med at fange objekter i bevægelse, mens en langsom lukkertid er fantastisk til at fange rolige og naturlige omgivelser.

Prøv ikke at fange en overskyet himmel, i dine billeder. Dit billede vil se vasket ud, hvis de tager for meget grå himmel i baggrunden. Sorte og hvide billeder, kan arbejde bedre, hvis skud på en overskyet himmel. Hvis den dag ikke er overskyet, men vær forsigtig med belysning.

Vælg kun dine bedste billeder til at fremvise eller display.Vis ikke alt for mange billeder og varierer præcis samme emne.Det er meget kedeligt for andre at se de samme ting igen og igen. Holde ting frisk ved at vise et udvalg af fotos.

Start optagelse af billeder med det samme, når du begynder din rejse. Du kan finde mange måder at tage billeder på location, men rejsen kom der kan give muligheder for skud så godt. Dokumentere hver fase af din ferie-rejse, kan du være i stand til at finde nogle interessante ting i en lufthavn.

Finde motivet til at fotografere. Du skal altid gode emner, men uden den rigtige emne, du vil ikke få kvalitet billeder.

At finde den rette kombination mellem lukkertid, lukkertid og ISO. Disse tre funktioner bestemme eksponeringen af dine foto ‘ s eksponering. Du ønsker ikke at undgå enten at overeksponere eller overeksponerede fotos, medmindre du sigter til.

Når du har valgt dit billede, og kommer til at trykke på knappen, må ikke flytte, og hold dit åndedræt.Endnu en hår-bredde bevægelse kan forårsage dit perfekte skud at blive ruineret.

Lære sammensætning ved at lære, at mindre er mere med billeder. Enkelhed er nogle gange mere smuk, så anvend denne til din billeder.

Sørg for at læse manualen, der fulgte med dit kamera. Manualer er store og tunge. De fleste mennesker simpelthen ignorere dem tilbage i kassen, eller smide dem helt. I stedet for at smide det ud, knæk det åbne og give det et kig. Håndbogen kan hjælpe dig, hvordan du tager bedre billeder og undgå dumme fejl.

Prøv at sætte en ramme hver eneste af dine hver enkelt af dine billeder. Prøv at få en unik ramme lavet af naturlige rammer i skud. Dette kan være en fantastisk måde at øve sammensætning.

Eksperimentere lidt med fokus på dit kamera for at skabe interessante billeder. Denne teknik fungerer godt til portrætter-stil billeder eller en indstilling, hvor den person, der står i nærheden af kameraet. En højere f-stop-nummer, vil placere alt i fokus, hvilket betyder, at alt i billedet vil være i fokus. Dette er fantastisk til landskab fotos.

Vil du ønsker at bruge filtre, som er udvidelser, som du kan sætte på dit kamera linse. De vil knytte til højre ind på din linse og kan bruges til en række forskellige årsager. De mest almindelige filter er et UV-filter. Denne type filter, der vil hjælpe dine linser fra direkte sol. Det kunne også beskytte skade på din linse, hvis du slipper det.

Røde øjne kan helt ødelægge en god fotografi, der måske har ellers gået på din væg. Undgå at dit flash for at forhindre dette, eller hvis du er nødt til at have det, ikke få motivet til at se ind i linsen direkte.Der er også visse kameraer, som har en funktion, der fjerner røde øjne.

At finde den helt rigtige film for dig er nødvendige for at blive en god fotograf. Hver fotograf har individuelle præferencer i forhold til at skyde. Der er ikke nogen stor fordel ved en film brand frem for et andet.

Tænk på en idé, før du ønsker at tage først. Fotografering er som enhver anden kunst, der er vist af kvaliteten skinner igennem, når nøje gennemtænkte planer og opmærksomhed på detaljer.

Når du arbejder med objekter, der bevæger sig hurtigt, skal du bruge indstillingerne, der viser dem, så dine billeder ikke bare slører.Denne indstilling vil skabe klarere billeder af dine fag, når de bevæger sig.

Lær hvordan du optimerer din kameraets flash. Må ikke bare slå blitzen til automatisk og glemme alt om det.For meget lys kan faktisk ødelægge et godt skud.

Mange kameraer, der vil lade dig zoom op virkelig langt, men husk på, at billedkvaliteten reduceres, når kameraet skifter fra optisk zoom digital zoom. Digital zoom sænker kvaliteten af billedet. Du kan finde ud af, hvordan du kan deaktivere denne funktion på dit kamera, du instruktionsbog.

Overvej formålet med din billeder, før du tager det. Du vil være i stand til at redigere dit billede senere, men nogle gange, er det bedre at være sikker på, at du får det hele skudt af, præcis som det er beregnet til at blive brugt.

Du kan få nogle interessante effekter ved at rode med lukkertiden. Dette er især nyttigt, når man fotograferer sportsbegivenhed. En anden mulighed er at understrege motion-blur funktionen med en langsommere lukkertid. Vandfald og vandløb er særligt imponerende, når der er optaget med denne særlige metode.

Du kan beskære dine billeder i et redigering program til at gøre dem til at se bedre. Der kan være et fantastisk skud, som sok om i baggrunden. Der er andre gange, når det er en nær perfekt billede, bortset fra det faktum, at emnet er en smule off-center.Du kan nemt lave de gennem beskæring af billedet for at gøre det endnu bedre.

Kun 5% af dine billeder vil være virkelig godt,” men ikke smide noget væk, som du skyde. At holde en registrering af din krop af arbejde, ikke bare de gode billeder, vil hjælpe dig med at rette dine fejl og spore dine fremskridt, mens du forbedre din fotografering.

At tage billeder af unge, der ofte kræver, at du finde en måde at arbejde med dem.

Det er rigtigt, at naturlige talent er vigtigt, når det kommer til fotografering, men uddannelse er lige så afgørende for et aktiv. Denne artikel er for alle, der ønsker at tage bedre billeder.